DIRT 5 - Wild Spirits Content Pack
A pair of eye-catching off-road machines, purpose-built to overcome any terrain, are added to DIRT 5 in the Wild Spirits Content Pack. First up: the hotly-anticipated Ford Bronco Wildtrak 2021. 310bhp and 400 lb.-ft of torque, as well as innovative 4x4 and differential systems, make the new Bronco a perfect addition to take on DIRT 5’s extreme events. Its boxy chassis and huge tyres create an unforgettable look – and that’s before you customise it with liveries and patterns. Alongside the Bronco is the Prodrive Hunter. Billed as a ‘Desert Hypercar’, the Hunter is a production version of the incredible Prodrive BRX, which has competed across Dakar and other events in 2021, with drivers including Sebastian Loeb. Powered by Ford’s 3.5-litre twin turbo V6 engine, producing around 500bhp, the Hunter has all the power you need to dominate DIRT 5’s global off-road events. The Wild Spirits Content Pack for DIRT 5 also further expands our Career mode with another 25 bespoke events, in the ‘Wild Spirits’ bonus chapter. The new events will include chances to race our two new cars, multi-class races, dynamic weather events, and more unique experiences. Two additional Career Sponsors are also added: Alpinestars and VP Racing Fuels. Head to the Sponsors tab in Career to select either of these sponsors and start to unlock new rewards and content, including fresh liveries and customisation items. Finally, look out for five additional Trophies/Achievements, each connected to your progression in the new Career chapter. To use the content within this pack, you must own DIRT 5. This pack is included as an entitlement for Amplified Edition and Year One Upgrade / Edition owners.