Decal Set
This set contains the following downloadable content: ■Additional decal "DXM1 DLC Set" (9 decals) ■Additional decal "Angel Patch Set" (8 decals) ■Additional decal "Toby Patch Set" (6 decals) *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.