Deathbound – Ultimate Edition
Devote yourself to the fullest with the ultimate Deathbound Experience. Become one of the first to face the further horrors of Akratya. This edition includes: Deathbound Full Game: One-of-a-kind party-based soulslike set in a callous world where Faith and Science clash. Legacies of Zeminal Skin Pack: Two exclusive skins. ‘Accepted By Death’ DLC - 3+ hours of additional playable content, available at a later date.