DEADCRAFT Demo
The DEADCRAFT Demo lets you experience the action-packed first two hours of the game as you learn the basics of wasteland survival. Use the spoils from taking down enemies to create weapons and tools with the zombiecrafting system, then plant their corpses in your field to create loyal frankie followers who will accompany you into battle! This demo includes everything you need to get out there and enjoy the apocalypse to the fullest! *Save data from the demo can’t be carried over to the retail version.