Dead Rising 4 - Slicecycle
The chain saw bike or Slicecycle is a blast from the past, re-worked from old and updated to be new, with superior strength and attack speed. Having a motorbike with two chainsaws attached to the handlebars, is a definite must have for Willamette’s congestion problems; Available pre-built in Emergency Shelter vendors (Story). NOTE: Vehicle available in SINGLE PLAYER ONLY.