Dead Dragons
100 years ago, humans triumphed over dragons, bringing peace to the world. But whispers of their return ignite a thrilling tale! Take on the role of a brave protagonist, uncover the mystery behind a young girl tied to the dragons, and decide the fate of an entire world. Master the innovative Rotation Battle System—switch party positions mid-fight to outmaneuver enemies, protect your allies, and strike with precision. Build up the Ruin Gauge to unleash devastating attacks in Ruin Mode, summoning special allies to turn the tide of battle. Strategy meets epic fantasy in a game where every choice matters!