DAVE THE DIVER - DREDGE Content Pack
Encounter charactes and aberrations from the enigmatic fishing adventure game DREDGE, in Dave the Diver! Turn aberrant fish into sushi to feed the hooded figures! On days when the red fog rolls in you can take direct control of the boat and go to the aberrant fish habitat!