Dauntless
Important update: Dauntless is shutting down on May 29, 2025. Dauntless will receive no additional content or updates. The game will no longer be available to play on May 29, 2025 at 23:45 PST. As a Slayer of Ramsgate, you are all that stands between your world and the Behemoths that seek to devour it. Hunt huge monsters, alongside other Slayers on any platform, and craft awesome gear in this stylish free-to-play co-op action RPG.