CybeRage: Definitive Edition
Phy embarks on a secret mission to an abandoned planet infested by a hostile hivemind. With the help of her partner Lizz and General Eral, she dives into the depths of the infestation and learns the dark truth behind its origins. Help her find the heart of the hive and put an end to this evergrowing threat. Kill hordes of nasty bugs and use the experience gained to strengthen your arsenal and body with cybernetic enchantments. The hive will adapt and send more powerful enemies to stand in your way. Shoot them down with your army of drones, or slash them to pieces with your blade and stop the hivemind from growing even stronger! Features: - Engaging story: Accompany Phy in her quest against the hive - Side stories: Explore 3 new metro lines and discover unique locations - Immersive world: Experience 34 hand-crafted cyberpunk levels - High-tech arsenal: 13 fighter drones to upgrade and evolve - Melee weapons: 8 powerful swords with unique active abilities - Rogue-lite progression: Unlockable permanent augments - Contracts: Complete tasks to earn credits Will you help Phy defeat the hive and save the cyber age from impending doom?