Cute Puppy Academy
Welcome to Cute Puppy Academy, the ultimate place for puppy lovers! Train, care for, and play with adorable pups! Feed, groom, and teach them tricks to keep their tails wagging. Take them on fun walks, play mini-games, and test their skills. Expand your academy with new facilities, attract more puppies, and become the best trainer in town!