Cubic 2 3 4 Player Games
This is full physics based, local 2 3 4 players funny mini party games for family or friends. All you have to do is, click one button control and beat your friends! - 35 Different Mini Party Games! Challenge with your friends, This game contains polished mini games for tons of fun. Playable local games up to 4 players on same device. You can play this game even if you don't have friend around you. Game Features. Including Games. --Tanks Control your battle tank and destroy all enemies. Each tank got only one life per round. Last Stands Wins! --Combat Hide behind the boxes and hit opponents. For the aim assist laser tag attached to the guns. Destroy everything! --Soccer Beat your friends in a funny soccer game! -First to 3 Wins! --Racing Be the fastest. --Monster Trucks Crush everything and go to the finish line. --MotoCross Be the fastest for win. --Chicken Catch Grab the chickens on the floor and put them to the your stash! 1 Minute game time! --Money Steal Grab a money bag and throw to the your boat. Top scorer wins! --Catch the Fish Show your reflexes off. Catch the green fishes and avoid the red ones. First to 3 wins! --Push Cars Tap the button as fast as you can in order to reach the finish line. Be quick! --Knock Out Push down your friends and try to stay stand on cliffs. --Run Away Run through from the giant rocks! --War Ships Destroy everything. --Basketball Grab a ball and throw to your basket. --Farm Visit the field and grow plants. --Parking Park at the marked park spaces. --Camping Gather the wood on the ground and throw it into your own fire. --Rescue Helicopters Rescue People and Do not crash other helicopters. --Cross Street Try to get in the bus at first place. --Sumos Run without going out in arena and try to push you opponents out! Stay in circle! --Runner Test your timing skills, avoid all blocks, reach the finish line as winner! Don't get behind! And more games. A total of 35 games.