Crabwave (Xbox One)
Catch the wave of tranquility in Crabwave, a relaxing puzzle where a stylish crab surfs across islands, bringing life wherever he goes. Connect water streams, plan the perfect route, and plant coconuts to transform beaches, reefs, and mangroves into vibrant paradises. No timers, no pressure, no rush. Here, thinking calmly is part of the fun. Build your route, press Play, and watch the crab glide smoothly over the waves, executing your plan with charm and flow. Made a mistake? Restart, rearrange, and try again. Each level is an invitation to experiment, adjust, and smile when everything finally clicks. Crabwave is perfect for players looking for smart puzzles, a zen atmosphere, and that satisfying feeling of solving challenges at their own pace. Relax, think, surf, and let the tide carry you.