Costume Set "Christmas"
Give Eren, Mikasa, Levi and Armin new outfits. Note: This content is also available for the previous game "A.O.T. Wings of Freedom", released in August 2016. You can continue to use the costumes if they were purchased for the previous title on Xbox One but you must download the contents again. This product is included in the below set. Be careful to avoid making a redundant purchase. -Additional Costumes 16 Piece Set ▼How to use You can access the new costume by either of the following: 1. Select "Another Mode" on the main menu, and then select the character. Change into the new costume by pressing the X button when you are near the tent on the field. 2. Select "Story Mode" on the main menu, and then approach the character in the Daily Life section. Change into the new costume by pressing the O button when you are near the character.