CONTRA: ROGUE CORPS PRE-ORDER
CONTRA is back! Two years after the Alien Wars ended, the Damned City erupts from the final battleground. From the midst of the chaos, a group of scoundrels emerge. They might not be typical heroes, but they're here to save the world… or get rich trying. Pre-order to get two T-Shirt skins for Hungry Beast. One featuring the iconic duo Bill and Lance, the other featuring the classic Contra logo.