Conquest - Breakout Skin
The boy left him alive? Stupid! Experience the raw, unbridled power of Viltrum’s most relentless warrior with the Breakout Skin for Conquest. Inspired by his terrifying escape from the Global Defense Agency’s secret facility, this look features the loneliest Viltrumite at his most dangerous: stripped of his formal uniform and fueled by pure, vengeful adrenaline— with a dash of gleeful brutality. Nothing can hold back Conquest, not even death. Remind the galaxy what happens when you don’t finish what you started. Included with this Skin are 4 color variants.