Coffee Talk Episode 2: Hibiscus and Butterfly
In a time where people are isolated from each other, Coffee Talk is a place where we can reconnect over a cup of warm drink. It’s time to revisit your favorite late-night coffee shop and reconnect with your fantasy friends over a warm drink or two. You are a barista, and your customers aren't always humans, listen to their stories and influence their hearts with a warm cup of coffee or two. *Brew Warm Drinks Mix a combination of ingredients, such as tea, ginger, mint, chocolate, coffee and many more. Experiment and uncover secret recipes, change people’s lives by serving drinks that will warm their hearts. *Create Latte-Art Masterpieces Show your creativity, draw your own latte-art masterpiece with our in-game fluid simulation to decorate your drinks. *Chill Lo-fi Atmosphere Immerse yourself in the relaxing coffee shop atmosphere. It’s raining outside, brew yourself a warm drink, play that lo-fi chillhop beats, and listen to the coffee talk. *Urban Fantasy Cappuccinopunk Set in an alternate present-day Seattle where humans, orcs, elves, and other races have been coexisting since the beginning of time. Explore the world through the stories told by your customers one cup at a time. *Hangout With a Diverse Cast Meet quirky and interesting characters, such as; Baileys the elf freelance graphic designer, Lua, the succubus bisdev executive, Myrtle the orc game developer, and more. Listen to their stories and influence them with a warm drink or two!