Get ready to elevate your city with “Map Pack 3” from the community creator TeddyRadko. This Content Creator Pack introduces new maps, each inspired by breathtaking mountain landscapes. From towering peaks to serene valleys, these maps provide the perfect canvas for creating your next mountain-themed municipality. Explore the possibilities of the mountains with new scenarios as well as new intersections. ‘Map Pack 3’ includes: 10 New Mountain themed Maps 3 New Scenarios (European, Tropical, Temperate) 10 Intersection Assets This pack can be bought as part of the ‘Mountain bundle’ containing ‘Mountain Village’ ‘Map Pack 3’ and ‘Alpine Tunes’.