Cities: Skylines - Airports
The sky is the limit. From a budding airfield to a global transportation hub, this expansion lets you reimagine your airport with a wide variety of new assets. This expansion comes with a wide variety of new assets, from terminals to custom airlines, and the systems connect with existing features like tourism, industry and public transport. Big picture: Start planning! Ticket prices, gates and concourse networks - test your management skills to reach the highest level. Small detail: Get designing! From modular buildings to your own airline - customize up close to bring your own style Your city starts, at the airport. Features Your City, Your Airport - With multiple terminals, airplane types, and buildings, you get to set up your airport to match your city. Completely Connected - As your airport connects you to the world, this expansion connects to already existing systems like tourism, industry and public transportation. Big Picture Management - Handle ticket prices, gates and concourse networks. As you expand and passengers increase, your management skills are tested. Can you make your airport tic like clockwork? Get Up Close - Bring your finest brush for the detail work. Set up your city's custom airline - from ticket prices to logo design. Level up! - Let your new district grow and touch the clouds. Can you reach the highest level?