Chevalier Ice Breaker
Bring on the chaos in Panau with a pimped-up Ice Cream Van. Featuring a sturdy front ram, side skirts and greater top speed, you have the perfect tool for causing some serious fender-benders. This extreme makeover also includes a jingle to match.