Chess Ultra: Pantheon Game Pack
This pack features a Roman temple where Imperial Roman soldiers clash on a stone checkerboard. Chess is a battle, and what better chess pieces to do battle with than the Imperial Roman army! Set in a truly epic Roman temple, the bronze cast chess pieces are equally heroic. Gladiators and centurions stand shoulder-to-shoulder with scholars, and even Julius Caesar himself! This game pack perfectly suits a closely fought battle of wits!