Champion Bundle
Why Grab These Bundles? Guaranteed Player Skins: Every pack includes a personal, premium player skin. No duplicates, no randomness—just the exact upgrade you want. Fair Play, Fair Value: Enjoy top-tier skins with a guaranteed drop rate. A clear and rewarding offer for every player. Champion Bundle includes numerous advantages: 3 Mythic Packs LP 1050 in-game currency 10-day Premium (XP & CP)