Celine: Aurora's Arrow Skin
Unlock the Exclusive Aurora’s Arrow Skin for Celine when you Pre-Order the Ultimate Hyper Pack. Celine is an elven archer who grows in power to dominate the latter half of any battle. Strike fear into the hearts of your foes with the Aurora’s Arrow skin.