CAC : SAVAGE BEES
Play Savage Bees! You can also play the trial versions of "1942", "SonSon", and "Pirate Ship Higemaru". ※ "Capcom Arcade Cabinet" is required to play. Please purchase after downloading "Capcom Arcade Cabinet". "1985-II Pack" and "All in 1 Pack" both include this content. Please be careful to not make double purchases.