CAC : 1984 PACK
Play 1942, SonSon and Pirate Ship Higemaru. ※ "Capcom Arcade Cabinet" is required to play. Please purchase after downloading "Capcom Arcade Cabinet". The individual game data is also included. If you purchase this pack, the individual contents will not need to be re-purchased. Please be careful to not make double purchases.