Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Interior Pack
When asked what spices up their lives, pedestrians, drivers, and passengers usually agree: variety! Make your passengers feel like they are on a haunted bus with this "Halloween" themed bus interior pack, including specifically designed seats and floor patterns. Customize your bus and make it your own. Enjoy the freedom of choice and try something new. The next scary shift is about to begin! So, what are you waiting for? Get in, sit down, and enjoy the eerily beautiful interior designs of your buses!