BucketCrusher: Cool Kidz
With this DLC, you'll unlock: - chocolate bar wall - orange juice wall - rubber duck wall - teddy bear wall - hanoi tower wall - notebook wall - chess tower wall - speaker wall - fidget spinner skin - color pencils skin Use your toy skins to completely destroy the new walls until not a single brick remains!