British Horror Bundle
Maid of Sker is a first-person survival horror, set in a remote hotel with a gory and macabre history from British folklore. Armed with only a defensive sound device, you’ll utilise stealth tactics to avoid death amongst a cult of sound-based AI enemies. Brave the nightmares of the Quiet Ones. Do not panic…don’t even breathe! Don't Knock Twice is a first-person horror game based on a psychologically terrifying urban legend. To save her estranged daughter, a guilt-ridden mother must uncover the frightening truth behind the urban tale of a vengeful, demonic witch. One knock to wake her from her bed, twice to raise her from the dead.