Bright Spark Bundle
Get your pirate ready to burn the midnight oil! The Bright Spark Bundle contains the Lamplighter Costume, Lamplighter Lantern, 1000 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.