Boom Ball for Kinect
Boom Ball is a lighthearted, full-body Kinect game that mixes tennis, breakout and gratuitous explosions. Throw and bounce balls to smash all the cubes and blow up all the bombs in 55 different levels. Guest starring: Explosions! Portals! Multiballs! Explosions! Ducks! Join the fun and go ballistic with Boom Ball for Kinect! The downloadable version of this game supports English.