Block Tower TD 2
Block Tower TD 2 is a roguelike strategy game with original innovations. Create worlds from blocks, random selection of upgrades, each game will be unique. Build a world! Unleash your potential in creating defensive strategies, playing in a world where every block is important for your defense. Create unique tactics by placing blocks in the right places. Build a tower The placement of towers is a key aspect in tower defense games. Especially in Block Tower: build them on high ground, leave room for resources, cleverly combine blocks. Each tower has an experience bar: the earlier it is built, the more powerful it will be at the end of the game. Skillful placement of towers will make your defense stronger and more effective. Choose upgrades Choosing the sequence of upgrades plays a decisive role in passing each stage. Optimize your strategy: based on resources, magic towers or fortified defense. Random block generation, combined with tactical decisions, gives the game virtually infinite replayability. Mine resources Develop your economic strategy wisely. Early investment in economic buildings can be risky, but will bring significant benefits in the long run. Random resource placement in each game creates new strategic challenges that require your creativity and decision-making skills.