Beorn's Lodge Pack
Build a wooden lodge and sip honey tea by the hearth as the Dwarves relive tales of the Carrock and Wilderland. This Beorn-inspired pack includes an all new, comprehensive set of wooden building blocks and a comfy new cosmetic outfit to enjoy it in! The Men of the Anduin vale, called the Beornings after the greatest of their folk, are known for their baking, lodge building and kinship with animals. While weary of Dwarves, they share a deep hatred of Orc-kind. When Dwarves build structures of wood they call it Beorn-craft in homage to Thorin’s respite at Beorn’s lodge. Each July the Dwarves of Erebor remember this with the Feast of the Carrock. They dress as Beornings, eat honey cakes and sit for a large meal. What's included: - Beorning Coat Cosmetic Skin - Beorning Cuffs Cosmetic Skin - Beorning Chamber Hat Cosmetic Skin - Beorning Slippers Cosmetic Skin - Lodge Walls Building Recipes - Lodge Columns and Beams Building Recipes - Lodge Roofs Building Recipes - Floors Building Recipes - Lodge Hearth Building Recipes - Cave Honey Hive Building Recipe - Feast of the Carrock Meal Recipe - Anduin Brewed Tea Recipe Note: Skins unlock for All Dwarves. They are cosmetic only. Weapon, Shield, Brew, Meal, and Building Recipes will be available when the appropriate resources are available.