Basic Bundle
Perfect for newcomers ready to experience premium content. This bundle combines 3-day Premium access and 8 premium skin packs, including our exclusive TOTM skin collection. Every 10th opening includes an additional slot with a guaranteed unique skin from elite players that boost your overall team rating. Includes: Premium 3 day Access + Core Pack (8 skin packs)