Banshee's Bait Bundle
Embody a figure of fear from Sea of Thieves folklore by dressing as the Bleakheart Banshee, hoarding heirlooms from a life left behind while plotting a reckoning from beyond the grave. The Banshee's Bait Bundle contains the Bleakheart Banshee Costume, Weapon Bundle and Tankard, along with 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.