Ballotron Coolbox (Windows)
Feel the coolness of Christmas in the new part of Ballotron! Shoot Small Balls to hit Large Balls. Connect 2 large balls to complete levels. Break piles of ice and enjoy the atmosphere of winter, presents and holidays. Use portals mechanics to find new solutions and complete puzzles. Get Stars and collect Golden Coins to achieve the highest results!