Avatar Customization Pack 4
This set contains the following downloadable content: ■Additional Accessory - Diablo's Mask ■Additional Accessory - Falcon's Headband ■Additional Accessory - Johnny G's Goggles ■Additional Accessory - Reaper's Eyepatch ■Additional Accessory - Zoa's Headband ■Additional Accessory - Regret's Goggles *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.