Avatar Customization Pack 3
This set contains the following downloadable content: ■Additional Scar/Tattoo - Crimson Lord ■Additional Scar/Tattoo - Painkiller ■Additional Scar/Tattoo - Bone Box ■Additional Scar/Tattoo - Falcon ■Additional Scar/Tattoo - Artist ■Additional Scar/Tattoo - Klondike ■Additional Scar/Tattoo - Red Dog ■Additional Scar/Tattoo - Rose Queen ■Additional Scar/Tattoo - Gloom *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.