Avatar Customization Pack 2
This set contains the following downloadable content: ■Additional Accessory - Glasses A ■Additional Accessory - Glasses B ■Additional Accessory - Glasses C ■Additional Accessory - Sunglasses A ■Additional Accessory - Sunglasses B ■Additional Accessory - Sunglasses C *Additional hairstyles and appearance options can be applied to your avatar from the character edit screen. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's stats. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.