Atomic Heart - Digital Artbook
Atomic Heart’s Digital Artbook is also available as part of the Ultimate Edition. Dive into Atomic Heart’s rich and twisted world and go behind the scenes with this exclusive Digital Artbook. Discover never-before-seen assets, from early sketches and concept arts to 3D models and exclusive motion capture photos, complete with detailed insights from the developers. Learn more about Atomic Heart’s colorful characters, robots and creatures. Visit its iconic locations from their pen and paper origins to the grandiose digital decor you will encounter in the game, and explore the creative process behind it all down to death screen cartoons or menu icons.