AtariAction & adventure
Atari's Recharged series modernizes classic titles with power-ups, challenges, local multiplayer, and all new soundtracks by Megan McDuffee. This bundle includes two Recharged titles: - Gravitar: Recharged - Missile Command: Recharged Gravitar: Recharged revisits an incredibly ambitious arcade title. The 1982 original took the rotate, thrust and fire mechanics of Asteroids and Space Duel, combined them with the gravity of Lunar Lander, and added exploration and elements of cave flying. The result was an extremely challenging arcade game that was eventually ported to the Atari 2600. The game, which did not achieve broad commercial success, has become a cult classic among Atari enthusiasts. Missile Command: Recharged takes the classic arcade game and introduces more power-ups, new enemies, and a suite of challenges that limit the number of counter-defenses at your disposal - not to mention co-op across all game modes! Of course, you could also test your skills against players across the globe in the 32 challenge levels or the classic endless Arcade mode.