AtariClassics
Atari's Recharged series modernizes classic titles with power-ups, challenges, local multiplayer, and all new soundtracks by Megan McDuffee. This bundle includes two Recharged titles: - Asteroids: Recharged - Breakout: Recharged Asteroids: Recharged creates a familiar, but revitalized and modern challenge to both old school and new high score chasers. And 30 unique and creative challenge levels take the space shooting game play into new territory, complete with local and global leaderboards. Breakout: Recharged will forever change what you expect from a brick-breaking title. The endless arcade mode and 50 challenge levels will push you to the limit of your skills. Don’t fret, however, as this wouldn’t be a Recharged title without game-changing powerups. Expect the aid of rail guns, homing missiles, and explosives to join the traditional multi-ball. You’ll need every tool in the arsenal and razor-sharp reflexes to climb the global leaderboards.