Ari Vatanen returns to Dakar!
This includes the legendary pilot of the Paris-Dakar Rally, Ari Vatanen, and his mythical Peugeot 205 T16, in which Ari won the 1987 edition. Ari Vatanen is a Finnish driver and four time winner of the classic Paris-Dakar Rally in 1987, 1989, 1990 and 1991. You can play as Ari at the wheel of his Peugeot 205 T16 in DAKAR 18 and see how he and the legendary French car perform in South America. Can you make the past beat the present?