Aquapark io: Sweet and Spooky DLC
With this DLC you'll unlock: - Candy Cup map - Ghost skin - Golden ghost skin - Witch skin - Golden witch skin - Pumpkin skin - Golden pumpkin skin - Fairy skin - Ice cream rabbit skin - Shark skin - Cow costume skin - Pig costume skin Slide, jump, fly and become the fastest sweet and spooky player!