Apex Predator Pre-Order Pack
Includes the "Apex Predator" outfit that reduces all damage inflicted by animals, the "Venom Hand Cannon" that offers incredible stopping power with a complete upgrade path, and the rare "Holy Fire" foil card which makes enemies burst into flames when killed with melee.