Animal Doctor
Make your dreams come true with Animal Doctor! Would you like to spend your life caring for animals? With Animal Doctor you will be surrounded by animal friends and pets. Look after creatures large and small while you train as an intern at an animal doctor! Treat and aid the recovery of wonderful pets, farm animals and working beasts.