Additional Weapon Set 3
Note: This content is part of the "SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass". Be careful to avoid making a redundant purchase. The following additional content is included: Additional Weapon Set 3 ・Katana “Two-Faced Torment” ・Kusarigama “Water Dragon” ・Drum “Nature's Echo” ■How to use After purchasing Weapon Sets via the Shop in the My Castle menu in either Musou Mode or Citadel Mode, you can equip them by selecting Change Equipment in the Dojo.