Abyssus - Brinerot Pack
Kids nowadays only hunt for thrills. But once, we were more than humble hunters. We were warriors. Don the ancestral armor of the Brinehunters of yore with the Brinerot Cosmetic Pack! (Disclaimer: brine exposure might produce rare side effects. Mattson & Sons claims no responsibility in the event of losing your mind and/or joining the Fallen) Brinerotten Helmet Want to see the world through brine-tinted glasses? Brinerotten Armor Time to go medieval! You won't walk softly, but you'll carry a big sword. "Pack of Brine" Emote Did you come with your submarine? Did you bring the brine? Then let's have a wild party! Brinerot Frame When you mean business, you can't go wrong with spikey bits and a brine-dripping skull on top. NOTE: These are cosmetic updates meant to support the developers. All feature and content updates for Abyssus will be free for anyone who owns the game.