Abarth 500 Car Shipment
This car shipment includes the ABARTH 500 with all official body colors and exclusive rims. Originally released in 1949 as a car for the people, it was one of the first cars focused on urban driving. 65 years on this highly tuned hatch still owns the city streets, with Abarth tuning under the hood this car has a sting in its tail. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.