Pizza Bar Tycoon
Look out! This pizzeria will soon become the talk of the town! Well... at least that's the plan. Your customers are already queuing up, so you'll have to serve them as quickly as possible. However, that's easier said than done! Everyone's in a hurry and you'll have to prepare each order correctly, or else your customers are going to get crossed! Give it your all and you'll come out on top! IN PIZZA BAR TYCOON YOU WILL FIND: * 80 levels to explore, 70+ dishes to serve. * Great cartoonish graphics, music and sound effects. * Countless upgrades you can apply to ingredients and bar decorations. * 47 Achievements to complete. * Easy to play and hard to master.