Jaden & Jasmine: The Curse of Deception
Follow a college student named Jaden Black who's on the run from the government. Jasmine Miles, who's hired by the CIA, is sent after him to kill him. But the task isn't as easy as she thought it would be. Follow 2 amazing stories, one being Jasmine and Jasmine, the main story, then follow Villainess Situations, which is a story following 3 young adults, Hakeem, Chris, and Tyler.