Funko Fusion - Fantastik Plastik Bundle
Introducing Fantastik Plastik! Add to your Funko Fusion collection with these original Funko characters. Straight from Funko’s wild imagination, these original misfits are ready to crash your collection with style, attitude, and just a little chaos: Monkey Assassin – stealth meets slapstick in one banana-fuelled hitman. Sam – the mischievous piggy prankster with a nose for fun. Rocko Billy – a rock ’n’ roll rebel who lives fast and slicks his hair faster. Chet – a tiki troublemaker bringing island vibes and supernatural shenanigans. Frank von Veiner – part sausage, part scientist, all deliciously mad genius. Cutey Corn – a sugar-coated sweetheart who packs one heck of a punch. T-Bone – a bullheaded brawler who charges first and asks questions never. El Diablo – the devilish showman turning up the heat on every shelf.